Klachtenprocedure

Het boekingssysteem is zo ontworpen dat bedieningsgemak en overzichtelijkheid voorop staat. Heeft u desondanks nog klachten over de werking neem dan contact met ons op door de klacht te melden via de hieronder beschreven communicatie-middelen.

Alles is gedaan om een helder en duidelijk beeld te geven van de accommodatie en de omgeving. Is het desondanks niet overeenkomstig de verwachtingen, waarbij ook de gebruiken en de gewoonten van het land en de plaats waar de accommodatie wordt geboden in acht moet worden genomen, dient de huurder de eigenaar van de camping hierover te informeren. Deze zal contact opnemen met Tentensuite. In samenspraak met de huurder en de campingeigenaar zal geprobeerd worden tot een passende oplossing te komen. Mocht de klacht naar de mening van de huurder niet of niet voldoende door Tentensuite zijn opgelost dan moet de betreffende klacht door de huurder binnen
4 weken na terugkomst, schriftelijk of via e-mail bij Tentensuite ingediend worden. Binnen 24 uur zal Tentensuite een eerste reactie geven op de ontvangen klacht,  vervolgens zal Tentensuite alles in het werk stellen om de klacht van de huurder binnen 7 dagen passend en naar beider tevredenheid af te handelen.

Klacht over de boekingsprocedure van Tentensuite ?

Bij Tentensuite staat de gast in een van onze tenten centraal. Een tevreden vakantieganger is voor ons een must! Wanneer u problemen heeft met het boeken van een bestemming op de website, helpen wij u met alle plezier op weg.
Wij  zullen graag en met alle aandacht reageren op uw klacht om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Wij streven er naar om binnen 24 uur na ontvangst van uw klacht te reageren.

U kunt zowel schriftelijk, per e-mail en telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn te bereiken:

Tentensuite
t.a.v. de Directie
Kerkstraat 72
5411 BC  Zeeland
E-mail: klachten@tentensuite.nl
Telefoon: +31(0)486 851888

Klacht over het verblijf in een van de accommodaties van Tentensuite ?

Bent u niet tevreden over de accommodatie? Zijn de zaken niet zoals in de boekingsbevestiging vastgelegd? Neem dan ter plaatse direct contact op met de eigenaar/beheerder van de accommodatie. Op deze manier kunnen wij snel reageren op de situatie en indien mogelijk een oplossing organiseren. Is naar uw mening de klacht niet naar behoren opgelost, laat het ons binnen 4 weken na thuiskomst schriftelijk of via e-mail weten!
Wij streven er naar om binnen 24 uur na ontvangst van uw klacht te reageren en binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht deze te hebben afgehandeld .

U kunt zowel schriftelijk als per e-mail contact met ons opnemen.

Wij zijn te bereiken:

Tentensuite
t.a.v. de Directie
Kerkstraat 72
5411 BC  Zeeland
E-mail: klachten@tentensuite.nl

 

TOP